N-VA Menen

Mandaten CD&V en N-VA bekend

Op 3 december 2012

MENEN - Er zijn al enkele mensen bekend die een mandaat zullen opnemen tijdens de volgende legislatuur.

‘Sven Callewaert zal fractievoorzitter van CD&V in de gemeenteraad zijn', vertelt toekomstig burgemeester Martine Fournier (CD&V). ‘De voorzitter van de commissie Mobiliteit wordt Vincent Dumortier en Willy Ugille neemt het voorzitterschap van Bouwmaatschappij Ons Dorp voor zijn rekening. Voor CD&V zetelen Joan Vander Beken, Fré Vandamme en Katrien Dousy in de OCMW-Raad. Ikzelf neem ook het voorzitterschap van de politieraad voor mijn rekening.'

Ook bij N-VA Menen zijn er al enkele mandatarissen bekend. Renaat Vandenbulcke en Ann Roose zetelen in de OCMW-raad, Filip Elgers vervangt Renaat Vandenbulcke in de gemeenteraad. N-VA mag voor de komende legislatuur ook de voorzitter voor de commissie Wonen en de voorzitter voor de commissie Financiën kiezen. Wie dat wordt is momenteel nog niet bekend. ‘Volgende week dinsdag vergaderen we hierover', zegt N-VA Voorzitter Dirk Vanholme.

Bron: bdv op nieuwsblad.be