Valentijns-actie N-VA Menen

Op 14 februari 2013

Vanaf Valentijnsdag tot en met komend weekend is de kans groot dat u als Menense bus- en/of treinpendelaar, marktbezoeker...door onze N-VA mandatarissen zal toebedeeld worden met een gesmaakte boodschap: “heb een hart voor elkaar, heb een hart voor uw gemeente.”

Dat een teder en zacht stukje chocolade drager is van deze boodschap is geen toeval. Het is één van de meest gewaardeerde zoetigheden. Dat deze chemische waarheid tijdens de Valentijns -periode er ons aan herinnert, dat zorg voor elkaar, zorg voor onze omgeving- niet vanzelfsprekend is...dat u soms zélf moet zorgen voor dat moment. Valentijnsdag... is zo’n moment.

N-VA Menen wil met gemeentewerk een bijdrage leveren tot een kwaliteitsvolle leefomgeving. Een gemeente met een hart voor elkaar, waardoor samenhorigheid opnieuw centraal kan staan.

Het is dan ook geen toeval dat we oa. de wekelijkse markt uitkiezen om deze boodschap van samenhorigheid aan te zwengelen.

Zaterdagmorgen markt te Menen vanaf 10.45 h.

Zondagmorgen markt te Lauwe vanaf 10.45 h.

Het N-VA bestuur, Menen.