Campagne Barakken Menen

Op 11 september 2012

Vandaag was de N-VA Menen campagneploeg terug op stap. Deze keer in de Barakken in Menen. Tijdens onze deur aan deur gesprekken kregen we vandaag  bevestigd wat al heel lang kansen zijn voor deze prachtige wijk. "Problemen zijn kansen met een verpakking errond": wil N-VA Menen gezegd hebben. Ja, kansen zijn er op deze wijk in overvloed. Wat zijn de sterktes van deze (h)echte gemeenschap, wat zijn de zwaktes? Wat zijn de kansen, wat zijn de bedreigingen? Het creëren van synergiën tussen deze peilers én ruimte maken voor een verantwoordelijk beleid van rechten EN plichten. Het kan toch nooit zo zijn dat verantwoordelijk beleid er toe leidt dat heel wat mensen, zo in de vooravond,- hun deur terughoudend openen?! Eénmaal verblijd dat het "de N-VA" is die komt luisteren gaan de deuren terug wagenwijd open...help ons aan een veilige omgeving, help ons aan een hechte gemeenschap, wees voor ons een krachtdadig bestuur, geef ons de kans te kunnen wonen in een gastvrije verdraagzame Vlaamse stad. Draag zorg voor onze rechten en waak over de hiermee gepaard gaande plichten! Met deze duidelijke opdracht,- ons bevestigd door de inwoners van de Barakken, zegt N-VA Menen: "Kies voor De Kracht van Verandering!"