Boulevard Solar: ook voor onze ondernemers!

Op 30 september 2022, over deze onderwerpen: Ondernemen, Toerisme

Afgelopen zomer stond opnieuw in het teken van ons evenementen- en cultuurprogramma Boulevard Solar. "We blikken terug op een meer dan geslaagde Boulevard Solarzomer en hadden daarbij ook aandacht voor onze ondernemers met Café Solar en een modeshow", vertelt schepen van Toersime en Ondernemen Virginie Breye.

Net zoals de voorgaande jaren maakte het stadsbestuur van Menen de keuze om te gaan voor een uitgebreid programma van evenementen en culturele activiteiten tijdens de zomer. De warme temperaturen zorgden voor nog meer deelnemers aan de wateractiviteiten, terwijl ook de vele optredens doorheen onze stad gesmaakt werden. "In dat kader hebben we Café Solar opgestart, waarbij verschillende cafés ondersteund werden om een optreden te organiseren. Extra beleving in onze stad en een toffe manier om de mensen naar onze lokale horeca te leiden", vertelt schepen Breye.

Ook de Wieltjesfeesten, sinds vorig jaar een heuse driedaagse, waren opnieuw een voltreffer. "De modeshow op vrijdagavond biedt onze handelaars een unieke kans om hun kledij te tonen aan de modeliefhebbers. Verschillende optredens maakten er een erg fijne editie van, voor elk wat wils", besluit de schepen.