2024 komt eraan! Engageer jij je voor de N-VA?

Op 2 oktober 2023

Het belangrijke verkiezingsjaar 2024 komt eraan. Drie jaren van paars-groen Vivaldibestuur hebben een enorme puinhoop achtergelaten op het federale niveau. Met de PS aan het roer en De Croo als handpop wordt dit land zonder Vlaamse meerderheid gebrekkig bestuurd met rekeningen die niet op orde zijn. Waar de N-VA wel meebestuurt, in de Vlaamse regering en hier in Menen in het stadsbestuur, is er een duidelijke constante: er wordt degelijk bestuurd, de begroting is onder controle en we luisteren naar waar de mensen echt wakker van liggen.

In mei hadden we ons groot ledencongres: meer dan 2.500 N-VA-leden kwamen samen om duidelijke ambities te formuleren. Voor de N-VA-leden is het duidelijk: onze partij staat voor een verantwoordelijk beleid dat onze welvaart veiligstelt. Voor een verstandig groen beleid dat durft in te zetten op innovatie. Voor kwalitatief onderwijs en een weerbare gemeenschap. Voor een sterk en democratisch Vlaanderen binnen Europa. Voor veiligheid, vrijheid en een gezonde trots op onze identiteit. En dat alles kan enkel als we blijven strijden voor confederalisme: Vlaanderen moet gerespecteerd worden en alle bevoegdheden krijgen.

In 2024 is het aan jou. Stem niet meer op partijen die niets liever willen dan het voortzetten van de paars-groene regering. Zoals onze nationale voorzitter Bart De Wever aanhaalt: “Dit land is helemaal uitgeteerd, het is tijd om een keuze te maken.” Ook hier in Menen, Lauwe en Rekkem hebben wij de duidelijke ambitie om verder te besturen. In het najaar komen we naar jou, want jij maakt mee ons verkiezingsprogramma.

Zin om je mee te engageren voor N-VA Menen? N-VA Menen trekt in 2024 met torenhoge ambities naar de gemeenteraadsverkiezingen. We zijn nog op zoek naar gemotiveerde kandidaten en naar vrijwilligers achter de schermen. Zin om engagement op te nemen? Contacteer Griet Vanryckeghem via griet.vanryckegem [at] n-va.be.