Een warm gevoel met N-VA Menen

Op 19 december 2016, over deze onderwerpen: Welzijn
Vrijwilliger van 2016

Op de kerstmarkt in Lauwe stond N-VA Menen voor de vijfde keer op rij met een stand tussen de verenigingen. De sfeer en de drukte brachten heel wat geïnteresseerden bij ons voor een babbel met een drankje. De opbrengt van de verkoop van dranken schenkt N-VA Menen aan de Warmste Week. Een som van €250 wordt aan de meter van de actie voor N-VA West-Vlaanderen, Volksvertegenwoordiger Danielle Godderis- ’T Jonck, meegegeven om te overhandigen aan de presentatoren van Music for  Life.

En de kerstsfeer blijft deze week hangen! Zaterdag overhandigen wij met een even warm gevoel een cadeautje aan een enthousiaste vrijwilliger! Bij een vorige editie ontving Marleen Deruyter van het MS-huis een duwtje in de rug.

Dit jaar kiezen we voor een Rekkemnaar met oog voor zwerfvuil. Bijna dagelijks trekt hij erop uit om de straten en hoeken van Rekkem op te ruimen. Dit verdient onze aandacht. We klagen soms over het afval in de straat, maar er is iets aan doen!? Vandaar dat we zaterdag 17 december bij  Eric Werbrouck langsgingen om hem hiermee te blijven aanmoedigen. Laten we met zijn allen zijn goede voorbeeld volgen. Doe je mee?